...THE DOOR THE ANOTHER WORD
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Hírek
 
Hasznos Tanácsok
 
ALL STUFF
 
Képtár
 
Kal linkek
 
Kovácsolás
 
TALISMAN
 
Számláló
Indulás: 2006-10-23
 
Skill & Point

Szakértelmek (Skill Point) és Tulajdonságpontok (Stat Point) ajánlott elosztása

Először is szeretném leszögezni, hogy az itt leírtak csupán mérvadóak, használatuk nem kötelező de erősen ajánlott, mert későbbiekben igy súlyos millióktol kímélheti meg magát az ember (lásd több skill kő megvétele)

 

Tulajdonságpontok elosztása (Stat Point)

 

Lovag

Tulajdonságpontok elosztása

A tulajdonságpontok elosztásánál mindig az alapértekkel számoljuk, mielőtt szétosztanánk pontjainkat, menjünk egy biztonságos helyre, (pl egy város) és

vegyünk le karakterünkről minden cuccot, fegyver, páncélzat, ékszerek, tojás stb,

csak ezek után osszuk szét pontjainkat. (Maximális intelligencia 9 (Intelligence 9))

1. Lépés 50-es életerő elérése (Health 50)

2. Lépés 60-as erő elérése (Strenght 60)

3. Lépés 70-es életerő elérése (Health 70)

4. Lépés 50-es ügyesség elérése (Agility 50)

5. Lépés 90-es erő elérése (Strenght 90)

6. Lépés 30-as bölcsesség elérése (Wisdom 30)

7. Lépés 9-es intelligencia elérése (Intelligence 9)*

8. Lépés növeljük meg +1-el az életerőnket (Health) és +2-vel a bölcsességünket (Wisdom), ezt ismételjük 20 szinten keresztül, amíg el nem érjük a 90-es életerőt (Health 90)**, és az 50-es bölcsességet (Wisdom 50).

9. Lépés 54-es bölcsesség elérése (Wisdom 54)***

* Minden elemi ellenállás 1% (villám, tűz, jég)

** Nem elemi ellenállás 10% (altatás, stb)

*** Átkok ellen 6% ellenállás (elsősorban tulajdonságcsökkentő átkok)

Megjegyzés: Sokan felteszik magukban a kérdést, hogy vajon miért nem az erőt kell inkább 90 fölé növelni egy lovagnak, hiszen az ad OTP-t (on target pont-t), és sebzést is egyszerre, a válasz csupán annyi, hogy nem éri meg, nem csak, azért mert 90 után 3 tulajdonságpontba kerül +1 erő növelése, hanem azért sem mert minimális OTP-t ad.

Áttekintés: 60 pontig minden 3.5 erő ad +1 OTP-t (csak lovagoknak)

Íjászoknak, 50 pontig él ugyanez.

90 pontig minden 7 erő ad +1 OTP-t (csak lovagoknak)

Íjászoknak, 70 pontig él ugyanez.

120 pontig minden 10.5 erő ad +1 OTP-t (csak lovagoknak)

Íjászoknak 90 pontig él ugyanez.

Ebből is látható, hogy nem éri meg lovagunk erejét 90 fölé vinni, hiszen

,csak minden 7 szintlépés után kapnánk +1 OTP-t (10.5*3=31.5 pont).

50 ügyesség pedig azért ajánlott minden lovagnak mert 50-ig minden 8 pontnyi

ügyesség ad +1 OTP-t (íjászoknak 60-ig)

50 fölé meg azért nem éri meg egy lovagnak az ügyességet növelni, mert 51-70 között minden 16 ügyesség ad +1 OTP-t (íjászoknak 61-90)

Segítség: 50 szintig, cseréljük le lovagunk trinklet-jét mágus trinklet-re +4 életerővel,

ez a változás manna miatt szükséges, gyűrűje (ring), öve (belt) +4 életerőt (Health) adjon, minden egyes páncéldarabját +2 életerő, és +1 erőt adó talizmánokkal bájoljuk el (+2 Health +1 Strenght), fegyverén több tulajdonságot adó kombinált talizmán legyen.

 

Íjász

Tulajdonságpontok elosztása

A tulajdonságpontok elosztásánál mindig az alapértekkel számoljuk, mielőtt szétosztanánk pontjainkat, menjünk egy biztonságos helyre, (pl egy város) és

vegyünk le karakterünkről minden cuccot, fegyver, páncélzat, ékszerek, tojás stb,

csak ezek után osszuk szét pontjainkat. (Maximális intelligencia 9 (Intelligence 9))

1. Lépés 50-es életerő elérése (Health 50)

2. Lépés 60-as ügyesség elérése (Agility 60)

3. Lépés 50-es erő elérése (Strenght 50)

4. Lépés 90-es ügyesség elérése (Agility 90)

5. Lépés 50-es bölcsesség elérése (Wisdom 50)

6. Lépés 9-es intelligencia elérése (Intelligence 9)*

7. Lépés 70-es életerő elérése (Health 70)

8. Lépés 72-es életerő elérése (Health 72)**

9. Lépés növeljük meg +1-el az ügyességünket (Agility) és +1-el erőnket (Strenght), ezt ismételjük 20 szinten keresztül, amíg el nem érjük a 110-es ügyességet (Agility 110), és az 70-es erőt (Strenght 70).

10. Lépés 54-es bölcsesség elérése (Wisdom 54)***

11. Lépés 120-as ügyesség elérése (Agility 120)

 

* Minden elemi ellenállás 1% (villám, tűz, jég)

** Nem elemi ellenállás 8% (altatás, stb)

*** Átkok ellen 6% ellenállás (elsősorban tulajdonságcsökkentő átkok)

Megjegyzés: Sokan felteszik magukban a kérdést, hogy vajon miért nem az erőt kellene inkább 70-re felnyomni, az életerő helyett, erre a válasz csupán annyi, hogy gondoljunk csak bele, ha íjászunk erejét felnyomnánk 70-ig, akkor mit is kapnánk, először is kapnánk +2 OTP-t, mert ugye 51-70 között +7 erő ad +1 OTP-t, másodszor

kapnánk +6 min sebzést, és +10 max sebzést, 40 tulajdonságpontért, ami ugye 8 szint, ha pedig életerőnket nyomjuk fel 50-ről 70-re akkor megközelítőleg +400, életpont a jutalmunk, tudom hogy elsőre nem hangzik túl soknak, de a későbbiekben ez még jócskán meg fog nőni hála a life extersion szakértelmünknek melynek 1 szintje +24%-kal növeli meg életpontunkat. (a life extersion-t minden kaszt megkapja, 5 szintje van, és passzív skillnek minősül, első szintjét 50. szinten kapjuk meg a másodikat pedig 55-n)

Segítség: 50 szintig, cseréljük le íjászunk minden ékszerét +4 ügyességet (Agility) adóra továbbá, minden egyes páncéldarabját +2 életerő, és +1 ügyesség adó talizmánokkal bájoljuk el (+2 Health +1 Agility), fegyverén több tulajdonságot adó kombinált talizmán legyen

 

Villámmágus,Jégmágus,Tűzmágus

Tulajdonságpontok elosztása

A tulajdonságpontok elo1sztásánál mindig az alapértekkel számoljuk, mielőtt szétosztanánk pontjainkat, menjünk egy biztonságos helyre, (pl egy város) és

vegyünk le karakterünkről minden cuccot, fegyver, páncélzat, ékszerek, tojás stb,

csak ezek után osszuk szét pontjainkat.

1. Lépés 50-es életerő elérése (Health 50)

2. Lépés 60-as intelligencia elérése (Intelligence 60)

3. Lépés 50-es bölcsesség elérése (Wisdom 50)

4. Lépés 60-es életerő elérése (Heatlh 60)

5. Lépés 70-es intelligencia elérése (Intelligence 70)

6. Lépés 55-es bölcsesség elérése (Wisdom 55)

7. Lépés 70-es életerő elérése (Heatlh 70)

8. Lépés 80-es intelligencia elérése (Intelligence 80)

9. Lépés 60-es bölcsesség elérése (Wisdom 60)

10. Lépés 90-es intelligencia elérése (Intelligence 90)*

11. Lépés 70-es bölcsesség elérése (Wisdom 70)

12. Lépés 72-es életerő elérése (Heatlh 72)**

13. Lépés 72-es bölcsesség elérése (Wisdom 72)***

Támadó mágus esetén 92-as intelligencia elérése (Intelligence 92)****

Védő mágus esetén 90-es bölcsesség elérése (Wisdom 90)*****

Támadó mágus esetén ezek után a következőképpen járjunk el +1 Health, +1 Wisdom , +1 Intelligence, ez ismételjük addig míg életerőnk 90, (Heatlh 90) bölcsességünk 90, (Wisdom 90), és intelligenciánk 110, (Intelligence 110) nem lesz.

Védő mágus esetén 90-es életerő elérése (Heatlh 90)

Védő mágus esetén 110-es bölcsesség elérése (Wisdom 110)

* Minden elemi ellenállás 10% (villám, tűz, jég)

** Nem elemi ellenállás 8% (altatás, stb)

*** Átkok ellen 8% ellenállás (elsősorban tulajdonságcsökkentő átkok)

**** Minden elemi ellenállás 10% (villám, tűz, jég)

***** Átkok ellen 10% ellenállás (elsősorban tulajdonságcsökkentő átkok)

Megjegyzés: Védő mágus esetén 50 szint elérésekor, hajtsunk végre statresetet az alábbiak szerint, életerő 72 (Health 72), bölcsesség 90 (Wisdom 90), vegyük kezünkbe gyógyító botot, öltözzünk, bölcsességet (Wisdom) adó cuccokba, a maradék pontunkból növeljük meg intelligenciánkat 60-ig (Intelligence 60).

Segítség: 50 szintig, cseréljük le mágusunk trinklet-jét lovagi trinklet-re (csak támadó mágus esetén) +4 intelligenciával (Intelligence), vagy +4 bölcsességgel (Wisdom), ez a változás a életpont miatt szükséges, gyűrűje (ring), öve (belt) +4 intelligenciát (Intelligence), vagy +4 bölcsességet (Wisdom) adjon, minden egyes páncéldarabját, +2 életerő, és +1 intelligenciát adó talizmánokkal bájoljuk el (+2 Health +1 Intelligence), fegyverén több tulajdonságot adó kombinált talizmán legyen.

 

Szakértelempontok elosztása (Skill Point)

 

Lovag

Szakértelempontok elosztása

Szakértelempontokról általánosságban, szakértelempontokat minden szintlépéskor kapunk (egyet), és néhány küldetés megoldása után is ez a jutalmunk, de kétszer is gondoljuk meg, hogy mire költjük pontjainkat, mert a későbbiekben újabb, és újabb szakértelmekkel bővül karakterünk szakértelem ablaka, és bizony az elvesztegetett pontokat csak súlyos milliók árán nyerhetjük vissza. Íme egy kis segítség a helyes elosztáshoz. Minden szakértelemnek van feltöltődési ideje, ez néhány másodperctől

eltarthat akar néhány percig is, ez idő alatt a szakértelem elérhetetlen számunkra.

1. Lépés Weapon Mastery 20-as*

2. Lépés Critical Hit 15-os*

3. Lépés Defence 15-os*

4. Lépés Trancendental Blow 5-os***

5. Lépés Flashing Slash 3-as***

6. Lépés Increasing Concentration 1-es**

Döntsük el hogy támadó, vagy védő lovag kívánunk lenni a továbbiakban

Megjegyzés: A * jelölt szakértelmek passzív szakértelmek, ez az jelenti hogy a karakter minden pillanatban használja őket, nem kell külön aktiválni őket..

A ** jelölt szakértelmeket aktiválni kell, egy bizonyos ideig hatnak a karakterre, csak ez idő alatt, fejti ki csak a hatását, ha lejár újból aktiválni kell őket, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

A *** jelölt szakértelmeket aktív szakértelmek hívjuk, hatásuk pillanatnyi, a legtöbb aktív szakértelemnek néhány másodperc kell a használatához, nem mind azonnali hatású, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

 

 

Íjász

Szakértelempontok elosztása

Szakértelempontokról általánosságban, szakértelempontokat minden szintlépéskor kapunk (egyet), és néhány küldetés megoldása után is ez a jutalmunk, de kétszer is gondoljuk meg, hogy mire költjük pontjainkat, mert a későbbiekben újabb, és újabb szakértelmekkel bővül karakterünk szakértelem ablaka, és bizony az elvesztegetett pontokat csak súlyos milliók árán nyerhetjük vissza. Íme egy kis segítség a helyes elosztáshoz. Minden szakértelemnek van feltöltődési ideje, ez néhány másodperctől

eltarthat akar néhány percig is, ez idő alatt a szakértelem elérhetetlen számunkra.

1. Lépés Staggering Blow 10-es***

2. Lépés Concentracion 10-es*

3. Lépés Fatal Bow 15-os*

4. Lépés Heart Breaker 5-os***

5. Lépés Flamy Arrow 5-os***

6. Lépés Perfect Evasion 10-es*

7. Lépés Blow-up Arrow 5-os***

Döntsük el hogy támadó vagy védő íjász kívánunk lenni a továbbiakban

Megjegyzés: A * jelölt szakértelmek passzív szakértelmek, ez az jelenti hogy a karakter minden pillanatban használja őket, nem kell külön aktiválni őket..

A ** jelölt szakértelmeket aktiválni kell, egy bizonyos ideig hatnak a karakterre, csak ez idő alatt, fejti ki csak a hatását, ha lejár újból aktiválni kell őket, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

A *** jelölt szakértelmeket aktív szakértelmek hívjuk, hatásuk pillanatnyi, a legtöbb aktív szakértelemnek néhány másodperc kell a használatához, nem mind azonnali hatású, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

 

 

 

Villámmágus

Szakértelempontok elosztása

Szakértelempontokról általánosságban, szakértelempontokat minden szintlépéskor kapunk (egyet), és néhány küldetés megoldása után is ez a jutalmunk, de kétszer is gondoljuk meg, hogy mire költjük pontjainkat, mert a későbbiekben újabb, és újabb szakértelmekkel bővül karakterünk szakértelem ablaka, és bizony az elvesztegetett pontokat csak súlyos milliók árán nyerhetjük vissza. Íme egy kis segítség a helyes elosztáshoz. Minden szakértelemnek van feltöltődési ideje, ez néhány másodperctől

eltarthat akar néhány percig is, ez idő alatt a szakértelem elérhetetlen számunkra.

1. Lépés Lightning Magic10-es***

2. Lépés Heal 3-as***

3. Lépés Cure 10-es***

4. Lépés Lightning Blow 10-es***

5. Lépés Magic Mastery: Lightning 5-os*

6. Lépés Shock Wave 5-os***

7. Lépés Meditacion 3-as***

8. Lépés Speed Up 3-as***

9. Lépés Revival 1-es***

10. Lépés Cure 2 5-es***

11. Lépés Group Cure 3-as***

Döntsük el hogy támadó vagy védő mágus kívánunk lenni a továbbiakban

Megjegyzés: A * jelölt szakértelmek passzív szakértelmek, ez az jelenti hogy a karakter minden pillanatban használja őket, nem kell külön aktiválni őket..

A ** jelölt szakértelmeket aktiválni kell, egy bizonyos ideig hatnak a karakterre, csak ez idő alatt, fejti ki csak a hatását, ha lejár újból aktiválni kell őket, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

A *** jelölt szakértelmeket aktív szakértelmek hívjuk, hatásuk pillanatnyi, a legtöbb aktív szakértelemnek néhány másodperc kell a használatához, nem mind azonnali hatású, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

 

 

 

Jégmágus

Szakértelempontok elosztása

Szakértelempontokról általánosságban, szakértelempontokat minden szintlépéskor kapunk (egyet), és néhány küldetés megoldása után is ez a jutalmunk, de kétszer is gondoljuk meg, hogy mire költjük pontjainkat, mert a későbbiekben újabb, és újabb szakértelmekkel bővül karakterünk szakértelem ablaka, és bizony az elvesztegetett pontokat csak súlyos milliók árán nyerhetjük vissza. Íme egy kis segítség a helyes elosztáshoz. Minden szakértelemnek van feltöltődési ideje, ez néhány másodperctől

eltarthat akar néhány percig is, ez idő alatt a szakértelem elérhetetlen számunkra.

1. Lépés Ice Magic20-as***

2. Lépés Heal 3-as***

3. Lépés Cure 10-es***

4. Lépés Magic Mastery: Ice 5-os*

5. Lépés Meditacion 3-as***

6. Lépés Spashy Ice 3-as***

7. Lépés Speed Up 3-as***

8. Lépés Revival 1-es***

9.Lépés Cure 2 5-es***

10. Lépés Group Cure 3-as***

Döntsük el hogy támadó vagy védő mágus kívánunk lenni a továbbiakban

Megjegyzés: A * jelölt szakértelmek passzív szakértelmek, ez az jelenti hogy a karakter minden pillanatban használja őket, nem kell külön aktiválni őket..

A ** jelölt szakértelmeket aktiválni kell, egy bizonyos ideig hatnak a karakterre, csak ez idő alatt, fejti ki csak a hatását, ha lejár újból aktiválni kell őket, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

A *** jelölt szakértelmeket aktív szakértelmek hívjuk, hatásuk pillanatnyi, a legtöbb aktív szakértelemnek néhány másodperc kell a használatához, nem mind azonnali hatású, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

 

 

 

Tűzmágus

Szakértelempontok elosztása

Szakértelempontokról általánosságban, szakértelempontokat minden szintlépéskor kapunk (egyet), és néhány küldetés megoldása után is ez a jutalmunk, de kétszer is gondoljuk meg, hogy mire költjük pontjainkat, mert a későbbiekben újabb, és újabb szakértelmekkel bővül karakterünk szakértelem ablaka, és bizony az elvesztegetett pontokat csak súlyos milliók árán nyerhetjük vissza. Íme egy kis segítség a helyes elosztáshoz. Minden szakértelemnek van feltöltődési ideje, ez néhány másodperctől

eltarthat akar néhány percig is, ez idő alatt a szakértelem elérhetetlen számunkra.

1. Lépés IFire Magic20-as***

2. Lépés Heal 3-as***

3. Lépés Cure 10-es***

4. Lépés Magic Mastery: Fire 5-os*

5. Lépés Meditacion 3-as***

6. Lépés Fire Blow 3-as***

7. Lépés Speed Up 3-as***

8. Lépés Revival 1-es***

9. Lépés Cure 2 5-es***

10. Lépés Group Cure 3-as***

Döntsük el hogy támadó vagy védő mágus kívánunk lenni a továbbiakban

Megjegyzés: A * jelölt szakértelmek passzív szakértelmek, ez az jelenti hogy a karakter minden pillanatban használja őket, nem kell külön aktiválni őket..

A ** jelölt szakértelmeket aktiválni kell, egy bizonyos ideig hatnak a karakterre, csak ez idő alatt, fejti ki csak a hatását, ha lejár újból aktiválni kell őket, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

A *** jelölt szakértelmeket aktív szakértelmek hívjuk, hatásuk pillanatnyi, a legtöbb aktív szakértelemnek néhány másodperc kell a használatához, nem mind azonnali hatású, ezeket a szakértelmeket tegyük ki a jobb oldali panelra, így gyorsabbá és kényelmesebbé válik használata számunkra.

 
SEGÍTSÉG NAGYON AMATŐRÖKNÖK
 
PÉNZSZERZÉS KÖNNYEN
 
Mixelés
 
DUNGEON
 
NE MERD SZIDNI AZ OLDALT! :)
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
Music (ezen a héten: Rock)
 

Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak